Schiphol Taxi Heerhugowaard

FAQ

Hoe kan ik een taxi boeken?
- U reserveert een taxi op de reserveringspagina. Klik op “Reserveren” en vul uw gegevens in.
Bij het maken van een boeking heb ik een retour aangegeven, maar ik heb de terugreis niet kunnen invoeren. Wat kan ik doen?
- U dient de bevestigingsmail te beantwoorden met daarin de gegevens van de terugreis.
Wanneer ontvang ik de gegevens van het taxibedrijf?
- Deze ontvangt u op het moment dat de boeking bevestigd is.
Hoe ziet de vertrek en aankomst procedure eruit?
- Een dag voordat de rit plaats vindt, zal een medewerker van Schiphol Taxi Heerhugowaard contact met u opnemen om de gegevens te controleren, dit doen wij om misverstanden te voorkomen. Als u op de terugreis aankomt op het vliegveld dient u de chauffeur te bellen. De chauffeur zal u dan vertellen waar hij op u wacht.
De gegevens in de boeking kloppen niet, wat nu?
- Bel naar 0900 222 0 111 ( € 0,40 pm ) om uw wijziging door te geven.
De retourgegevens zijn gewijzigd. Wat kan ik doen?
- U kunt mailen naar info@iats.nl met daarin de gegevens van de boeking en de wijzigingen. Ook kunt u de bevestigingsmail beantwoorden.
Hoe zit het met kinderstoelen?
- Die kunt u in de opmerkingen aangeven, al is de chauffeur niet verplicht om zorg te dragen voor de kinderstoelen.
Wat is het mailadres van Schiphol Taxi Heerhugowaard?
Extra ophaaladressen hoe geef ik dat aan?
- U kunt de extra ophaaladressen aangeven in de opmerkingen. Daarna zal een medewerker van Schiphol Taxi Heerhugowaard contact met u opnemen. Ook kunt u een offerte aanvragen voor de extra ophaaladressen door een e-mail met de adresgegevens en het aantal personen te versturen naar sales@iats.nl
Hoe krijg ik een offerte voor groepen vervoer (>8 personen)?
- Deze ontvangt u door een e-mail sturen naar sales@iats.nl
Op welke manieren kan ik betalen?
- Als particulier betaalt u contant aan de chauffeur. Als zakelijke klant ontvangt u een factuur.